sâmbătă, 1 august 2009

Joint... tigari (mandriile oamenilor)

Fratilor... am avut adesea parte de experienta de a vedea pe cineva luand un check/shoot cand acesta numai fumease asa ceva in viata lui si dupaia sa fie muci-in-ceai.
Sunt adesea evervanti oamenii care spun:"Bah da tigarea in coace" sau "Da si mie check bah" si treburi de acest gen numai pentru a impresiona lumea... mie personal imi place joint... sunt cam imun la legale da odata am luat cateva tari dalea ilegale si sincer va spun,vedeam iepurasi cu aripi cum zburau prin cer.

La fel si acelor care fac chestia asta cu tigarile normale... nu joint,pur si simplu... "da si mie o tigare" numai ca sa impresioneze... normal ca de la asta ne apucam majoritatea de fumat,da nu am problema cu asta,eu am problema pentru fumatorii de 3 luni si mai sus care au fumat mama-tata pachete sunt faini si numai ca sa impresioneze lumea... eu fumez ca asa simt... e cam naspha ca sau schumpit si incerc sa ma las... da nu fumez pentru ca sa impresionez lumea,pur si simplu simn nevoia...

Un comentariu: