sâmbătă, 29 august 2009

Pierderea unei persoane dragi?

Va'ti simtit vreodata? intr- zi.. .cand totul merge bine... sa vina o persoana la tine si sa zica"Vezi ca el/ea are ceva si o sa moara"
Ey...ce sa va spun,e nasol sa pierzi pe cineva drag ca un parinte... un frate... o ruda,ceva...

Acuma... printre cateva ganduri rele si cu sters de lacrimi,incerc sa ma gandesc la toate momentele petrecute impreuna... bune si rele... si sa analizez ce mi-a placut la el,ce nu mi-a placut la el... si sa-mi dau seama ca m-am purtat ca un nesimtit cu el tot acesti timp... :(( mama... imi dau lacrimile cand scriu treaba asta... prima oara cand ma gandesc la treaba asta...

Ma rog... cel putin sper ca se va reincarna (nu cred in Dumnezeu da cred in reincarnare) in ceva tare... si sa ne revedem candva (am vazut asta intr-un film) el ca o alta fiinta si eu ca eu... fara sa stiu unu de altu... dar, sa fim impreuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu