sâmbătă, 1 august 2009

Parerea mea depspre relatii si urmarile lor!

Mitshus in blogu lui a scris ceva asemanator... dar am fost bro in idea asta...

Sa incep cu inceputu si direct va spun:Prefer a fi prieten cu fetele de care imi place interiorul decat sa avem o relatie care sfarseste de cele mai multe ori in stiti voi ce sau stiti altii altceva :) in orice caz... in toata viata mea mam certat urat cu toate fetele de care mia plactut interiorul si am avut o relatie si am vrut sa fim prieteni dupaia... zic ele:"Lasa ca ramanem prieteni" si nu iti mai zic nimica dupaia... plm nu se merita.... ca de exemplu ca in zilele de astazi eu sunt impreuna numai cu fetele de care imi place numai exteriorul :) ca stiu ca la alea mar durea in biscuite daca sar intamplat ceva... desi au fost cateva fete dupa care am tinut extrem de mult... defapt numai 2,la restul am tinut partial da si la alea am luato la bulau... dar decand am incercat treaba asta ca sa fiu best friend cu fetele de treaba cu care poti vorbii despre orice sunt linistit... stiu ca nare ce se intampla... si am inceput sa stau cu fete bibane...

Eu am si facut propriul meu proverb... ala din batranul biscuite:Cand saruti nu vorbesti iar cand vorbesti,nu saruti :) ma rog... cam exagerat da merge :)

Noroq fratilor oi mai posta eu cate un balon pici pe colea cand oi avea chef... conduceti cu grije >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu